PDA

View Full Version : aviable 360's

Joergen
30-11-2005, 12:37 PM
Are there actually any stores with aviable premium pacages. They havent even started selling the 360 in Europe, and the stores are sold out (thanks to bloody pre-orders) He said they had the core pacage though, but i need the premium as they wouldnt be selling equipment right away :(

Aynone know if there is a place i can buy the premium online and get it shipped here to norway? :) It might sound stupid, but i really want a 360... and i do not want to wait until after christmas or 2006 for that matter.

I have been looking forward to the 360 since the summer, and now everything got ruined :P

Jokke
30-11-2005, 01:24 PM
Din beste sjanse er å stille deg i kø utafor Elkjøp på fredag morgen !

Har forhåndsbestillt min fra MPX, og pakkesporing viser at den er på vei !

Yiiihaa !

Hilsen Jørgen

Joergen
30-11-2005, 01:46 PM
heter du også Jørgen xD :D
Seriøst, alle butikkene jeg har sjekka har solgt ut alt allerede.. og jeg har ikke muligheten til å skulke jobb for å vente på utsiden av elkjøp.

Jeg har forhåndsbestillt fra mpx, men tviler på at jeg får i tide.. tror i midlertid at de har sendt PDZ og PGR3 da... hmm, hva skal jeg med det uten en 360 :( Håper ikke at jeg må vente til etter jul. Har du msn?

Jokke
30-11-2005, 02:10 PM
:thrasher:

Seriøst ta en dags egenmelding på fredag, - hehe...

Eller dra på elkjøp først, kom for sent på jobb og si til de andre at du har forsovet deg skikkelig, og at bilen var nedsnødd og måtte måkkes fram, og vinduene måtte skrapes, og så har du hatt tilløp til oversvømmelse på badet, kjørt tom for bensin osv !

Forhåndsbestillte min x360 fra MPX 01. september, og fikk en mail for litt siden om at alle som hadde bestillt før 13. september lå an til å bli med på 1. shipment !

Har msn jorgenmosti@yahoo.no

:ridinghor